Chodov
Městská knihovna Chodov
Staroměstská 55
Pátek 15:00 - 17:00
???
Sokolov
Dům dětí a mládeže Sokolov
Spartakiádní 1937
Pondělí 15:00 - 17:00
mathfes_at_seznam.cz
Obchodní partner
MysticShop

úterý 2. října 2012

Návrat klubového fondu

Protože jsem před nějakým půl rokem ztotožnil rozpočet klubu se svým vlastním, neb se zdálo, že plusy a minusy budou příliš malé, než aby to někoho zajímalo, přestal jsem aktualizovat výpis příjmů a výdajů, co sídlil na Google docsech.

Nicméně poslední Prerelease nepřineslo přesně ty výsledky, které bych potřeboval, abych mohl i nadále ignorovat účetnictví. Dluh co kvůli Magicu mám vesele narůstá a je reálná hrozba, že pokud další "velké" prevko bude naplněné jako Return to Ravnica, tak tyhle akce nebudou.

Předpokládejme, že sady před RTR si na sebe nějak vydělaly, případně ještě vydělají, a jejich pohyb nebudeme sledovat. Dále doufejme, že se mi podaří nějak rozumně prodat Rare karty zbylé z repacků. A nakonec se spolehněte, že peníze co mi dá DDM za vedení Klubu společenských her půjdou přímo sem, minus náklady na tisk a jiné výdaje spojené s provozem Klubu počínaje říjnem 2012.

Zde jsou účty:


Nákup Prerelease kitů RTR -9670,-
Display RTR -2199,-
Prerelease 3600,-
I on RTR 360,-
Prodej kusovek 2042,-
RTR Launch Party 1320,-
Liga 760,-
Prodej boosterů a PD 1483,-
--
CELKEM -2304,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat